۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹

نظری خبر داد:

۲۰۰ نفر بر نحوه ارائه خدمات حوزه سلامت در لرستان نظارت دارند

۲۰۰ نفر بر نحوه ارائه خدمات حوزه سلامت در لرستان نظارت دارند

خرم آباد - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی لرستان از نظارت ۲۰۰ نفر از کارکنان این دانشگاه بر نحوه ارائه خدمات حوزه سلامت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، طهماسب نظری در سخنانی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در بحث نظارت بر ارائه خدمات سلامت اظهار داشت: در ايام تعطيلات نوروزي بالغ بر ۲۰۰ نفر از كاركنان نظارتي در حوزه هاي بهداشتي، درماني و غذا و دارو فعال هستند.

وی ادامه داد: این افراد بر نحوه ارائه خدمات سلامت نظارت کامل خواهند داشت و فعاليت اين ناظرين توسط حوزه ستادي دانشگاه به طور دقيق رصد خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی لرستان یادآور شد: مردم استان و مسافران نوروزي كه لرستان را به عنوان مقصد گردشگري خود انتخاب كرده اند مي توانند نظرات، پيشنهادات و شكايات خود را به سامانه هاي نظارتي ۱۵۹۰ اعلام کنند.

نظری خاطرنشان کرد: همچنین ستاد هدايت به شماره تماس ۳۳۲۲۹۷۰۵-۰۶۶ و اداره نظارت بر دانشگاه علوم پزشکی لرستان به شماره ۳۳۳۳۵۰۰۶ -۰۶۶ اماده پیگیری شکایات و نظرات مسافران و مردم استان است.

وی گفت: در صورت گزارش انتقادات و مشکلات مسئولان مستقر در ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی لرستان پيگيري هاي لازم را انجام می دهند.

 

کد خبر 2521641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha